בגדי הריון

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סחטיר בלובק. תצטנפל בלינדו למרקל אס לכימפו, דול, צוט ומעיוט – לפתיעם ברשג – ולתיעם גדדיש. קוויז דומור ליאמום בלינך רוגצה. לפמעט מוסן מנת. להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורךגולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, ושבעגט. קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

1024x1024 לוגו

Peek-a-boo בגדי הנקה והריון

הקולקציה של Peek-a-boo מספקת פתרון מושלם עבורך, החל משלב ההריון המוקדם ועד לשלב ההנקה שאחרי. אנו בPeek-a-boo  מציעים לאמהות מסביב לעולם פתרון ידידותי- מעכשיו לא תצטרכי לקנות בגדי הריון בנוסף לבגדי הנקה!

העיצובים של Peek-a-boo  מאפשרים לאמהות להניק באופן דיסקרטי תוך שמירה על קשר עין עם תינוקן באופן הטבעי ביותר ללא חוצצים ויחד עם זאת להישאר אופנתיות. הפריטים של Peek-a-boo מיוצרים מחומרים איכותיים ביותר, עשויים בקפידה ועוצבו כך שיתאימו לגופה המשתנה של האישה במהלך ההריון ובזמן ההנקה, תוך שימת דגש על נוחות וסגנון.

Peek-a-boo מציעה פתרון ייחודי שאינו קיים עוד בשוק!

ירושלים, תל אביב, כפר סבא

מעוניין לקבל הצעת מחיר ממבחר הספקים?

היריון ולידה שאלות ותשובות

  1. מדוע מומלץ לחזק את האגן בזמן היריון?

התעמלות חשובה בתקופת ההיריון. בזמן ההיריון גוף האישה משתנה לחלוטין וכתוצאה מכך תופעות לוואי רבות כמו כאבי גב תחתון, קושי בתפקוד מיני, בצקות ועוד פוגעות באיכות החיים בתקופה של ההיריון. גם האגן עובר המון שינויים ומופעל עליו לחץ מה שיכול להחליש אותו עוד ועוד ולכן מומלץ להכין את הגוף ללידה וכך לאפשר לתינוק לעבור בקלות יחסית בתעלת הלידה. חשוב לשמור על תנועתיות באגן ולבצע תרגילים שמותאמים באופן ספיציפי להיריון?

  1. מה אסור ומה מומלץ לאכול בזמן ההיריון?

בזמן ההיריון יש להימנע מאכילה של מזונות חיים או נעים כמו למשל בשר נע, דגים נעים וביצים שאינן מבושלות. מזון נע עלול להכיל המון חיידקים שמעודדים זיהום הן בגוף האישה והן בגוף העובד. גוף האישה בזמן היריון חשוף פי כמה לזיהומים ומחלות ולכן יש להקפיד על תזונה נכונה, בריאה ומאוזנת. ההמלצה הרפואית הינה לשלב את כל אבות המזון ולצרוך מגוון רחב של פירות וירקות, חלבונים ופחמימות מורכבות. יש להימנע מאכילת פחמימות וסוכרים שאינם בריאים לגוף שכן היריון מעודד סוכרת היריון, השמנת יתר ומחלות נוספות ולכן התזונה חשובה מאוד בתקופה זה. העובר שואב מהאישה את הויטמינים, המינרלים והרכיבים השונים להם הוא זקוק ויש לוודא כי לא קיים חוסר במהלך כל התקופה.

  1. האם מומלץ לקחת תוסף תזונה במהלך ההיריון?

מחקרים מראים כי לקיחה של חומצה פולית מסייעת להפחית את הסיכוי להתפתחות מומים בזמן ההיריון. בנוסף, נטילה של ברזל גם היא חשובה מאוד להתפתחות תקינה של ההיריון וגם בכדי למנוע אנמיה בגופה של האישה בזמן ההיריון. חלק מהרופאים ממליצים על לקיחה של מולטי ויטמין וחלקם אומרים שמומלץ לקחת אך ורק חומצה פולית, שווה להתייעץ עם הרופאה או הרופאה שלכם ולקבל החלטה.

  1. מהי בדיקת מי שפיר והאם חובה לעשות אותה?

מטרתה של בדיקת מי שפיר הינה לאתר מומים, זאת על ידי בדיקת הכרומוזומים של העובר. ניתן באמצעות הבדיקה לאבחן תסמונת דאון, תוספת או חוסר של כרומוזומים אחרים. לא כל הנשים מבצעות את הבדיקה אלא רק כאלה שנמצאות בסיכון מוגבר ללדת תינוק עם תסמונת דאון. גם כאשר בדיקת האולטרה סאונד איננה תקינה, או כשיש סיכון למחלה תורשתית מומלץ לבצע בדיקת מי שפיר.

  1. האם מומלץ ליטול תרופות במהלך ההיריון?

בגדול חל איסור על נטילת תרופות אלא במקרים חריגים. החומרים והכימיקלים חודרים ישירות לזרם הדם של התינוק. מצד שני, אף אישה בהיריון לא צריכה לסבול ולכן יש תרופות מסוימות אותן ניתן ליטול כתחליף לתרופות הרגילות. לפני נטילת כל סוג של תרופה יש להתייעץ עם הגניקולוג.

  1. מה זה אומר דימום בהיריון?

דימום בהיריון הוא דבר שכיח ולחלק גדול מהנשים יש דימום בשליש הראשון. כל סוג של דימום מחייב הגעה לרופא לביצוע בדיקת אולטרהסאונד ובדיקת דם שכן יש דימומים שמעידים על הפלה. בכל מקרה של דימום, נסו לשמור על קור רוח שכן במקרה של הפלה לרוב הגוף פולט את העובר החוצה משום שהוא מזהה שהעובר לא מתפתח בצורה תקינה.

  1. האם מותר לטוס בהיריון?

מותר לטוס עד שבוע בכל מקרה, כל חברת תעופה נוהגת אחרת ויש לה נהלים שונים ולכן כדאי להצטייד לטיסה עם אישור רפואי לטוס באנגלית. במהלך הטיסה מומלץ לעמוד כמה שיותר, לשמור על תנועתיות, להסתובב במטוס, בעיקר בטיסות ארוכות.

  1. האם מותר לעשות עיסוי בהיריון?

לשאלה זו אין תשובה חד משמעית שכן יש כל מיני מחקרים בנושאים. חלק מהרופאים ממליצים שלא לבצע עיסוי במיוחד לא בשליש הראשון שכן לחיצות חזקות במקומות מסוימיים עלולים לגרום להפלה. בשלב מאוחר יותר יש רופאים שאומרים שאין עם זה בעיה אך יש לבצע את העיסוי אך ורק עם מעסה שעבר או עברה הכשרה מיוחדת לכך.

  1. מה לגבי פעילות גופנית ?

פעילות גופנית מומלצת ואפשרית כמעט עד סופו של ההיריון. יש לבצע את הפעילות בבקרה ולהימנע מלהתחיל פעילות אליה לא הייתן רגילות עד לתקופת ההיריון. לדוגמא אם עד עכשיו לא רצתן, מומלץ שלא להתחיל לרוץ 10 קילומטרים ככה סתם כי הגוף לא רגיל לזה, לעומת זאת אם אתן בכושר גופני גבוה, כן אפשר להמשיך ולהתמיד. חשוב לקחת בחשבון שנפילה לא צפויה עלולה לגרום לנזק גם לך וגם לעובר ולכן ההמלצה הינה לבצע פעילות גופנית מתונה כמו הליכה, שחייה, פילטיס, יוגה לנשים בהיריון וכדומה.

  1. איך יודעים מתי עליי לבצע כל בדיקה, איך ואיפה?

היום לכל קופת חולים יש אפליקציה המאפשרת מעקב היריון תמידי. ניתן להיעזר באפליקציה וגם במקביל לבקש מהרופא או הרופאה פירוט בדף מודפס של כל הבדיקות אותן יש לבצע. חשוב להבין שלא כל הבדיקות הינן חובה, חלקן קיימות בסל התרופות והבדיקות ועל חלקן יש לשלם השתתפות עצמית. מומלץ לבצע את כל הבדיקות בזמן במטרה להבטיח התפתחות עובר תקינה.